trött, glad och en fet blåtira

Allra käraste läsare, hur står det till? Med mig är det bra. Idag var min sista dag på praktiken,
är inte alls glad över det. Har verkligen haft en supervecka! Har lärt mig massa nytt och lärt
känna massa trevligt folk. Är helnöjd helt enkelt :) Sen är ju vädret som pricken över i:et, kan inte
bli bättre! Idag fick jag även min första blåtira, var på tiden..Nej men Dorian råkade kasta den mot mig,
eller jag råkade inte fånga den vill säga. Så nu är jag blå och svullen, precis lagom till klassresan.
Gotta looove life Ska göra lite té till mig och pappsen nu, så ha en trevlig dag gott folk!
bild från förra sommaren, längtar så tills rosorna kommer fram här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0