Världskrig med blogg.se

Hallojsan godingar, hur står det till mer er? Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, fast det är blogg.se som slarvat. Blir så arg när man skriver och skriver och så försvinner allt gång på gång. Ska iallafall berätta lite vad som hänt sen sist, en hel del faktiskt. På måndag morgon tog jag färjan till skanssundet och därifrån bussen in till stan. På centralen mötte jag upp farmor och så drog vi på möte med Åhléns underklädesavdelning. De var sjukt kul, man fick kolla på massa grejer som inte kommit ut ännu och så fick vi se massa nya modeller osv. Kändes som jag var med på någon hemlig klubb eller nått, dom tryckte ut små pass till oss med våra namn på och sen gick det runt massa vakter överallt. Jag behövde skriva in koder för att ens få ta upp min handväska liksom, värsta maffiamötet typ. Det var riktigt kul att träffa alla och få se hur det fungerar med sånna där möten. Once in à life time-upplevelse, helt klart. Sen så efter mötet åkte jag till praktikplatsen och jobbade några timmar, trivs så himla bra där. Var Både roligt och mycket lärorikt. Runt fyra kom farmor och plockade upp mig och så hämtade vi Nandi också, sen var det fullt drag hela kvällen, för vi var ju på modevisning! Det var riktigt häftigt, fick se massa snygga kollektioner och vara med på förberedelserna. Roger Morgan var där och fixade deras frisyrer, en till frisör och en makeup-artist från Face. Det var riktigt häftigt, jag var där som fotograf och så gick min farmor modell också. Sen var det lite konsär och dansuppvisning. Magisk kväll blev det, sen så åt vi middag med modellerna och så åkte vi hem efteråt. Nandi sov över också, cozy. Så såg min dag ut iallafall, hoppas ni också fick en strålande dag! Måste återgå till jobbet nu, men vi hörs senare, puss Har inte laddat över bilderna från modevisningen, men det kommer senare. Second heaven, hello make up

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring mig

2013-03-05 @ 12:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0