JUST ONE OF THOSE DAYS-

Tjabba babes - hur har eran dag varit? Min har varit helt upponervänd. Började dagen med att bråka med mina päron och komma försent till skolan, fortsatte dagen med renässansen, sen en dubbeltimme i matte (vilket var ganska kul, eftersom vi fick ha med 8:an och 9:an), halvskabbig skolmat, helt okej gymnastiklektion och avslutade eftermiddagen med att trilla rakt omkull i SNÖN. Och ja, där har ni den största anledningen till mitt humör - SNÖ. Vadfan är dethär för något? Blir så jävla lack alltså. Det var ju nästan vår, osen så börjar gudarna jävlas igen. Nej men seriöst, haha, det här är ju sjukt. Snö i Mars, vilket skämt.
 
Hur som helst, dagen har varit lite sådär. Nu sitter jag iallafall med en kopp te och vaktar lillemannen, päronen är och gör något annat, inte vet jag. Ska träna på lite låtar från sånglektionen och ta ut en ny låt på piano.
Hoppas ni haft en bättre dag än mig och att ni skidälskare njutit av sista snön, för nu ska den fan bort. Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0