FOODLOVER + DAGEN

Hejhejhallå gott folk, hur står det till mer er? Har precis käkat en rejäl middag med farmor och nu ska vi krypa ner under täcket och äta lite gott framför en bra film. Gosigosi. Haha, har märkt att det blivit många matinlägg på sistone, men jag ÄLSKAR ju mat på alla sätt, jag älskar att skriva om det, läsa om det, laga,  ÄTA, se, lukta, ja allting man kan göra med mat, så är det bara. Jag tror personligen att mat är en av livets meningar, jag menar - njutar man någonsin mer än när man äter en god måltid? Det tror inte jag iallafall. Protestera om jag har fel.
 
Iallafall, nog om det, tänkte berätta lite om hur dagen sett ut:
Som ni vet så praoade jag som vanligt till klockan fyra, sen kom nandi och skulle möta upp mig så bjöd ut henne på en semledejt. Det var grymt mysigt, vi gick ner till Kajen och satt i solen och bara njöt. Livsnjutare helt klart.
Sen så tog vi en liten shoppingrunda också och köpte lite småskit. Efter allt vart vi rätt trötta så drog hem hit och fixade oss lite och sen så gick vi ut och knäppte lite kort. TYVÄRR så har jag märkt att min kamerasladd inte är med, så det är därför jag inte kan lägga upp några av bilderna från idag + modevisnigen osv, men det kommer en stor bildbomb i slutet av veckan. Det låter väl bra? :) Iallafall, efter vårat lilla photoshoot behövde Nandi rusa iväg, för hon skulle till något ställe med skolan, så jag och farmor gjorde iordning lite middag - och resten vet ni.
Så har min dag sett ut iallafall, hoppas ni också haft en fin dag. Vet ej om jag bloggar mer ikväll, vi får se, men annars önskar jag er en god natt. Peeeeeace
 
 Ps. Bilder från dagen kommer i nästa inlägg, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0