En god morgon/godmorgon!

Godmorgon sötnosar, hur mår ni? Själv på jag fantastikt, vet ni varför? DET ÄR SOL, IGEN! Det ryser i kroppen när man tänker på det, nu har vi gått igenom den värsta årstiden, och vi har bara våren kvar, SEN ÄR DET SOMMAR!
Åhhhh, lovelove. Iallafall, för en stund sen stacka farmor, så har lägenheten för mig själv igen..Ska ta en lååååååååång dusch och sjunga som en operasångerska, fast falskt. Det är livet det. Sen så måste jag skriva ut massa intyg till praoen som ska in idag osvosv, efter det bär det nog av mot min sista jobbdag. Känns helt overkligt, har verkligen vänjt mig vid dethär livet nu, nära till allt, lyxa så mycket man vill, jobba (inte gå i skola) osvosv. Har inte haft med skolan att göra på två veckor, heller inte min aföräldrar så värst mycket, har träffat dom en dag på två veckor liksom. Saknat mina babys! Nej nu spårar jag helt..Hur som helst, måste dra nun duschen behöver sällskap. Puuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0