Packar till..

..Västerås! I helgen blir det Lasses kvarter, once again. Ska som vanligt hålla i café, men denna gång
kommer världens finaste mest efterlängtade vän, Nova. Jag, hon och Aslan ska hålla i caféet.
Isak Strand ska spela också, han är ju grymt bra så det kommer nog att bli super. Har ni hört han?
Om inte så borde ni lyssna! Länk hittar ni --> HÄR   <---
 
Han är faktiskt en av dom som spelar in i pappas studio, vilket är rätt kul med tanke på att både
jag och min syrra lyssnade mycket på honom innan han fick kontakt med pappa. Så det är som att ha
en gammal "idol" hemma hos sig, haha.
 
Hur som helst, ska återgå till packningen nu, hoppas ni alla får en trevlig helg. Kram
ungefär två veckor gammal bild, var på dop hos min favorittjej. Vill ha sol igen!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0