2MORROW, DÅ HÄNDER DET!

Imorgon är min sista dag på jobbet, wiho! Har nu jobbat i tre hela veckor, men det har faktiskt varit kul.
Med tanke på att jag aldrig "jobbat" förr så har det gått grymt bra! Är riktigt stolt över mig själv att jag fixat
att ta mig själv dit och tillbaka också. Har gått ner till vattnet varje dag, tagit båten över till andra sidan,
trotsat vågorna,  cyklat 9 km till jobbet och sedan jobbat hela dagen, för att senare ta samma väg tillbaka.
Jag har alltså cyklat  cirka 2 mil per dag, promenerat 2 km och rott över sundet varenda dag. Slå den ni! Så, man blir vältränad,tjänarnågra tusenlappar och får jobberfarenhet på samma gång. Lätt värt!
 
Imorgon är inte bara en bra dag eftersom jag slutar jobba, utan jag ska också åka till popkollo. Är fett nervös och grymt taggad kan jag bara säga. Ska spendera 9 dagar på att lära känna massa nytt folk, spela musik, gå olika musikkurser/workshops, spela in i studio, bilda band osvosv. Känns så himla rätt just nu! Jag älskar ju verkligen musik och vill börja spela mer, men ni vet hur det är med skolan, kompisar och allt dedär, man prioriterar ofta det  först såhär i tonåren. Spenderar tid med kompisar, framför datorn mm istället för att lägga ner tid på
annat kreativt. Men nu jäklar ska jag bara spela massa musik i flera dagar! Åå så skönt det ska bli!
Kommer berätta lite mer om själva kollot imorgon, för nu måste jag packa. Ha en bra dag kära vänner, kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0