ren lycka säger jag bara

Rubriken talar för sig själv. Fastän jag är sjuk som en jagvetintevad så mår jag grymt bra.
Tänka sig att vara lycklig behöver inte ha med något fysiskt att göra.
Iallafall, har just städat mitt rum och diskat i köket, umgåts med min finaste lillebror
 och hans kompis, planerat lite om resan på fredag och ska snart få ett mycket viktigt mail angående
 ett kollo i sommar. Har inte berättat något om det tror jag, men har sökt in
till ett musikkollo för 14-18 åringar i sommar. För er som inte vet så är jag ytterst intresserad av
att sjunga, man kan säga att det är det jag "brinner" för, bland annat. Hela min familj är musiker
och  jag har verkligen "växt upp" runt musik. Jag spelar själv piano och lite gitarr, men det
är mer för att kompa till sången. Under det här lägret får man gå massa olika kurser, oftast kommer
det någon "kändis" och har workshop, vi kommer spela in i studio och göra en skiva samt ha en
avslutningskonsert. För mig är det en grym möjlighet att våga våga, eftersom jag är ganska blyg
med speciellt min sång. Jag går alltid och sjunger med mina kompisar, men det är inte på samma sätt
som att stå och göra det framför artister som själva kan sjunga grymt bra. Så är riktigt nervös faktiskt,
och hoppas verkligen att jag kommer in. Skulle vara såsåså underbart! Så håll tummarna där ute,
för om jag kommer in så lovar jag att det kommer massa låtar och videos in här :) Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0