Lycka

Godkväll allesammans, allt bra med er? Just nu ligger jag i sängen och är helt överlycklig.
Har varit den bästa födelsedagen på länge, är grymt nöjd. Har spenderat min kväll med min familj 
+ lite vänner, alla mina favoriträtter som mamma lagat, fått presenter och så mycket fina ord
så det är ingen hejd på det. Är så jäkla lycklig att jag har så många fina vänner, skulle inte existera
utan dom. Det bästa i mitt liv helt enkelt, det är vad dom är. Så vill tacka mina fina för allt dom gjort,
att dom överhuvudtaget finns är ett under och att just jag får ha dem i mitt liv, det är ett rent mirakel.
Måste vara den lyckligaste i världen, tack ska ni ha. Jag älskar er (Ni vet vilka ni är) Puss


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0