2 days in new york

Godkväll alla fina! Hur står det till med er? Med mig är det toppen, njuter av sista dagen utan skola. Är lite småsjuk men annars bara grymt trött + att mamma och pappa kom hem, så ville umgås med dom litegrann.
Idag så har jag umgåts med min familj, redigerat massor av bilder jag, filippa och odelia tog också. Är det något ni skulle vilja att jag lägger upp? Kommentera isåfall! Har ett dussin. Iallafall, nu ska jag lägga mig framför en film med mamma och pappa. Gos, det blir "2 days in New York", aldrig sett men den verkar helt okej faktiskt. Är ganska så skeptisk när det gäller filmer. Iallafall, hoppas ni alla fått en bra dag och att ni hår en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0