FÖRSTA DAGEN!

Godmorgon darlings, har ni sovit gott? Hope so. Har sovit lite men väldigt bra. Gick upp för ca två timmar
sedan och gick och la mig 11. Var så jäkla trött efter allt ståhojj igår så orkade ej blogga.
 
Iallafall - i lördags skrev jag att jag skulle berätta lite om vad som hänt på senaste, så tänkte gör´t nu.

Så, min stora förändring på senaste är att jag har bytt skola. Nu går jag på Örjanskolan.
Det är säkert många som tycker det är väldigt opassande att jag byter skola såhär sent på terminen,
men det hade sina orsaker. Jag trivs iallafall jätte bra på min nya skola, har en grym klass!
Självklart saknar jag fler saker på Mariaskolan, men man kan inte ha allt överallt.
 
Denna vecka är det iallafall prao som gäller för mig, så idag är den första dagen. Eftersom jag
fick veta om att vi skulle praoa så pass sent som förra veckan hade jag inte tid att fixa något
sådär jätte stort. Ska hur som helst praoa på Åsgatan, mitt favvocafè i Järna. Det känns faktiskt riktigt
bra eftersom jag redan har praoat på ett stort ställe i stan, så ett litet cafè är perfekt!
Efter praoen idag ska jag hem och sen ha min första produktionslektion. Min far är nämligen
producent och vi har en studio i huset bredvid, så han ska lära upp mig. Är såhääääär glad :)
Hoppas ni alla får en strålande dag, puss
bild från min förra praoperiod, när jag var med modellerna att göra sig iordning inför TamTams
modevisning. Hade så kul! Säg till om ni villa tt jag lägger upp några bilder från det, har hundratals!

Kommentarer
Postat av: Sötizzzen

Ja lägg jätte gärna upp bilder från modevisnigen, skulle vara askull!!!

2013-05-27 @ 13:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0