GÅRDAGEN + PARTIET INFO

Goddagens skönheter, vad gör ni? Kom precis hem själv. Skönt att vara hemma ändå. Angående gårdagen - efter att jag kommit hem till Nandi så käkade vi lite pizza + gjorde oss iordning, sen fick vi skjuts av nandis mamma till gulan. Där så var det lite förband oså, så vi drog ut en stund. Runt halv elva började partiet spela, det var helgrymt. Dom har en sån jävla energi dom där grabbarna, blev nästan andfådd bara av att stå i närheten, haha. Vi dansade mycket och länge tills det övergick till dj. Så röjde vi lite till innan det var dags att dra hem:( kändes fett deprimerande, men allt har sitt slut + det kommer fler kvällar. Så vi blev hämtade och fick skjuts hem, därhemma väntade en nybäddad dubbelsäng och en flaska Amé. Nandis mamma är bland det bästa jag vet, seriöst. Så låg jag en stund och var tvungen att titta på när Nandi färgsorterade sin garderob. På riktigt - gladiatorerna är mer intressant. Hur som helst, runt två-tiden slumrade vi in och sov som prinsessor båda två. Grym dag helt enkelt!

Om ni vill lyssna på partiet så kan ni googla/söka på spotify/Google/youtube efter "Partiet". Dom är dock 10000 gånger bättre live, enligt mig, men det låter ändå bra på deras skiva. Pappa äger ett skivbolag som dom sitter på, så dom ska antagligen spela in sin nya skiva hör till våren. Ska bli fett roligt, då skulle dom bo hos oss i kortare perioder. Hur som helst, det var allt. HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0