KORTHAJJARNA

Godmorgon sweethearts, har ni sovit gott? Själv har jag sovit som en prinsessa :) Gick upp för en liten stund sen,
så har fått i mig lite frukost och hunnit spela några partier bluff med nandi. Sjukt irreterande, förut vann jag HELA tiden och nu vinner bara hon, så jag vill inte spela mer. Bra förlorare osv, hatar att förlora. Iallafall, vi har inga direkta planer idag, så det blir nog mer att ta det lugnt och njuta av den sista heldagen här uppe, känns så
galet deppigt att vi ska bege oss hem snart. Ussch det har gått så jäkla fort! Har en helt uppbokad vecka sen när jag kommer hem, så får passa på och slappna av nu. Hihi:) Men måste gå och klå nandi i bluff en gång för alla nu, så jag bloggar mer senare. Ha en trevlig förmiddag gott folk, så hörs vi mer later - aligator.  Puss

SE ER SJÄLVA SOM LYCKO OSTAR SOM FÅR SE MINA KORT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0