100% MYS

Godkväll finaa, är det bra med er? Med mig är det toppen. Kom precis ur duschen, skönt! Idag på skolan så hade
vi iallafall maskerad, haha. Festkomiten pyntade upp hela gympa salen och sen typ dansade vi massor osvosv. 
Vart väldigt flummigt, men det var la kul. Min utklädnad strulade massor, så det slutade med att jag hade en solros-dräkt, var otillåtet fult. Menmen, that`s life. Blev iallafall poppis bland dagisbarnen, alltid något.
Sen så åt vi lunch, och så tog jag bussen hem. Har sportlov nu, och allt plugg är klart, så det känns riktigt skönt.
Provet gick också bra förresten, vi fick kakor så blev sådär super motiverad. Haha tjockisvarning typ.
Så det har varit en lyckad dag faktiskt, snart kommer Filippa och Odelia också, superkul.
Är ensam hemma med min lille bror, för mina päron är och spelar i stan, så dom kommer och underhåller
mig lite medans jag underhåller min lillebruuuuur. Perfekt! Så ser min kväll ut, hoppas ni får en superkväll också. 
Puuuuuuuss 
jsg och min snygga eurytmilärare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0