Fullt sjå

Hejsan godingar, hur har ni det? Själv mår jag riktigt bra, allt är på topp liksom! Igår så
mötte jag upp Filippa efter skolan och så åkte vi in till Stockholm. Där träffade vi Nandini, åh har saknat
min pudding! Vi gick runt och letade en jacka till mig, men blev för trötta i benen tillslut så gick och köpte
lite macarones. Var faktiskt första gången jag smakat, tro det eller ej, men tyckte inte det var någon hit.
Sen så gick vi och köpte lite donkenfett och så tog jag och Filippa tåget hem klockan 6. När vi kom hem
så tog vi det mest lugnt, bastade ett tag och sen gick vi och la oss runt halv 11. Så hade en grymt mysig dag
 
Hur som helst, idag har jag varit på skolan som vanligt, var faktiskt en bra skoldag. Speciellt för att
vara fredag. Brukar ju alltid vara trött på fredagar annars, men indag var det full fart på mig. hihi. 
Efter skolan tog jag iallafall bussen till Hölö där mamma hämtade mig. Nu har jag ätit massa nyttigt
och ska sätta mig och skriva klart en uppsats. Så har mina dagar/min dag sett ut. Hoppas ni haft kul, kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0