Tur i oturen

Åh, nä nu orkar jag inte. Åkte heeeeela vägen till Skärholmen för att fixa min ajfån, och sen när vi kom fram så får vi veta att det inte går att låsa upp telefonen i butik, utan det måste ske online. Fett med otur. Men som tur var så hade dom en burger king och ett italienskt glasstånd precis intill, så vi tröståt lite. Hihi❤ Så det blev en helt okej dag ändå, mat gör allt bra. Speciellt när den är onyttig. Får fixa med telen när jag kommer hem istället, men har iallafall köpt massa presenter till syrran som fyller år idag. Åhå, vill också ha presenter! haha. Hur som helst, nog om mig, hur har eran eftermiddag varit vänner? Hoppas att allt är perfa och att ni är glada :) kram

Åh kolla vad gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0