TEEMADNESS

Ursäkta dagens uppdatering, eller brist på, har varit fullt upp med första skoldagen. Efter mamut hämtade mig var vi tvunga att hälsa på några kompisar som precis flyttat till ön och plocka upp min syrras kille i Hölö. Så det tog sin lilla tid. Har varit hemma en  liten stund nu, men den har jag ägnat åt att städa mitt rum och göra läxor. Najsbajs.
Ska nu slappna av framför ett avsnitt Pll och dricka en varm kopp kvällsro. Har en riktig dille på te, klarar mig inte utan det. Dricker minst 5 koppar per dag, minst alltså. Det är så mysigt bara. Man kan sitta hemma med tända ljus och rulle spelandes och då är mysfaktorn på 50, ssen när teet kommer fram svischar den upp till 100 på ett sipp. Total teelover här. Men ska återgå till filmen nu, vill inte missa en sekund av att se Wren. Han är såsåså sötosnygg!
 
*dreggeldreggel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0