Packar till...

Denna helg blir det London för mig. Jag, mamut, mormor och min syster åker imorgon.
Vi är bara där tills på måndag, men ska ändå bli kul att få en rejäl Londonweekend. Så just nu
håller jag på och packar för fullt, är helt urkass på det om jag ska vara ärlig, slutar alltid med att
hela garderoben åker med. hahah. Ska iallafall försöka få ner all packningen i min LV, blir bäst så.
Vet ej hur min bloggning kommer att se ut under helgen, men tar antagligen med kameran så då
får ni massa bilder när jag kommer hem. Vill inte spendera min tid på att blogga, som ni säkert förstår.
Ska försöka få klart min packning nu ikväll, för imorgon kommer faktiskt min andra syster, Joy, som jag
inte träffat på ungefär 3 år. Är ganska nervös, men det kommer säkert gå bra. Måste packa vidare nu,
TJAAAAABBATJO BITCHES
gammal bild från mig i Norrland, saknar mitt snöland och min Nandii!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0