Öland

Tjo brä. Vad gör ni? Själv ligger jag i sängen och är svinsjuk. Jävlans förkylning. Idag fick jag stanna 
hemma p.g.a att jag precis kommit hem från Öland och är dödstrött + min förkylning.
Har bara legat i solen hela dagen och stekt, riktigt skönt var det. Täntke berätta lite mer om 
mitt Öland också, eftersom jag ej kunde blogga där. Har haft ännu ett grymt Öland fullt av goda
vänner, sol, mat, massa kärlek och en hel del skratt. Finns inget bättre än Öland säger jag bara. 
Har fotat en massa åt er också, bra va? Jag börjar lära mig sakta men säkert. Det kommer 
upp 2 eller 3 delar imorgon, så får ni se vad jag haft för mig. Hoppas ni haft ett par sköna 
lediga sommardagar också, vädret har ju varit på topp runt Stockholms trakten har jag hört. 
Nu ska jag iallafall göra en kopp te och förska krya på mig tills morgondagen, sov så gott amigos.
Puss♡
 
bild på mig och gnullan från första dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0