ALLT OCH INGET

Godkväll fina bloggläsare, hur står det till? Tänkte be om ursäkt för brist på uppdatering,
men sånna här sommardagar som det varit på senaste tiden så vill man inte
ens vara inne, iallafall inte jag. Idag så har jag haft en grymt chilldag på skolan.
Vi kollade på film på engelska lektionen och sen så var vi ute hela gympalektionen och körde 
brännboll. Efter skolan mötte jag upp mamut i parken och stannade där något timme tills det
var dags att åka till Södertälje. Vi plockade upp Nandini och sen var det raka vägen till Willys
som gällde. Imorgon så ska vi äntligen åka! Är helt hyper glad, detta kommer bli kick-ass, det 
känner jag på mig. (För er som inte vet så är det Öland jag ska åka till, med Nandini och massa
andra) Hur som helst, ligger i sängen med Ninus nu och är grymt trött, så ska snart gå och lägga mig.
Det blir en lång dag imorgon! Berättar mer om Ölandresan imorgon, så kika in på bloggen då.
Godnatt käraste ni, sov så gott och dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0