råmyser

Godkväll och förlåt för den dåliga uppdateringen idag. Det var en hård och stressig dag på praktiken och sen efter tog jag en runda på stan -  när jag kom hem kan ni säkert förstå att jag vara ganska trött. Så tog ett bad och myste framför ett avsnitt one tree hill med en kopp te. Sen när farmor kom hem så lagade vi middag och hälsade på några vänner här i stan, gick och handlade och ska snart krypa ner framför en film. Kvällens planer var egentligen bio, men det hände lite grejer - så det fick bli ännu en hemmakväll. Men det är så mysigt så! Ska gå och hälla upp lite chips och ta fram chokladbollarna också, gosi. Hur som helst önskar jag er en trevlans kväll och natt. Kram
 
NU JÄKLAR KÖR VI 100% MYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0