Pannkakspartaj

Godmorgon buddies, har ni sovit gott? Själv har jag sovit som en GUD i min alldeles egna säng, lyx.
Måste faktiskt medge om att det är rätt skönt att vakna upp hemma i sitt rum, där man vet att man har alla
sina kläder och allt sånt. Nu blir det iallafall pannkaks frukost med lillebror och mami, sen kommer det lite gäster hit senare så ska vi äta lunch och sen tillsist måste jag börja packa ihop mina grejer igen. Ikväll åker jag in till stan igen, och ska tillbringa hela min vecka där, eftersom det är prao. Men jag kommer berätta aaaallt om det senare
idag, har inte planerat allt exakt. Iallafall, ska trycka i mig lite pannkakor innan jag ska försöka städa mitt rum, bloggar mer senare. Hoppas ni får en trevlans förmiddag gott folk, så hörs vi later - aligator. Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0