KAOS + praoinfo

Rubriken talar för sig själv. Missat tåget och färjan och tappat bort mina favvosvantar. Gotta love life -.- Iallafall, tar färjan tidigt imorgon. Ska med farmor på något möte med Åhléns, så måste åka typ 5 på morgonen, fyyy. Angående praoen, jag ska alltså jobba på en butik inne i stan och så fota på en modevisning imorgon kväll. Ska bli superkul verkligen, kommer nog lära mig en hel del. Under veckan kommer jag bo hos min farmor på Birger Jarls gatan, så det blir asnaais. Så det var mest det jag tänkte säga, bara så ni vet vad som händer, haha. Iallafall, hoppas ni får en trevlig eftermiddag och kväll. Puss okram


Har ingen bild så det får bli en gammal bild på mig och skruttfen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0