GODMORGON DARLUNGS

Hur mår ni? Vaknade upp med värsta ångesten, idag drar vi härifrån! Åh. Dags och börja packa ihop våra väskor,
i kväll är det slut. Inga mer nattpromenader, inga sparkturer, inga tantgympapass osvosv. Åh, kommer sakna
det här stället så mycket! Iallafall, nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite och sen börja packa.
Sen ska vi kolla på lite gossip girl tills det är dags att åka. Så jäkla härligt, har precis fått nandi att fatta
hur jäkla bra gossipgirl egentligen är, jag är ju helt besatt av det som ni kanske vet, men nu har hon också fattat.
Och inom kort är hon nog lika besatt som mig, förhoppningsvis. haha.
 
Hur som helst, tänkte bara säga godmorgon oså, så hörs vi mer later - aligator. Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Skitsöt :)

2013-03-01 @ 12:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0