GÅRDAGEN

Hejhej allesammans, allt bra? Vaknade precis upp efter en timmes vila, såååå skönt. Tänkte iallafall berätta lite om gårdagen då jag inte hann blogga.. Efter skolan åkte jag hem en stund och bytte om, fixade till min lite osv, sen så tog jag och farmor pendeln till sergel och tog första bästa bion. Life of Pi (Berättelsen om Pi) blev det, jag har redan sett den en gång dock, men tyckte den var värd att se igen. Så otroligt fin film verkligen, för er som inte sett, grymt tips! När visningen var slut så åkte vi hem igen och jag tog ett lång varmt bad med tända ljus, tranbärsdryck och gossipgirl. Världens bästa, helt klart! Sen la vi oss och sov rätt fort eftersom jag skulle upp tidigt dagen därpå.

Så såg min dag ut iallafall, känns så galet konstigt att vara hemma igen, knappt varit här på två veckor.
Och sen att gå i skolan också, det är nog det flummigaste, att sitta vid en skolbänk igen, känns rätt långt bort..helt ärligt. Hur som haver, ska börja ladda upp bilderna och sätta på ett avsnitt Oth, gosi. Men vi hörs senare, kram:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0