EAT PLAY LOVE

Godkväll vänner! Hur har eran dag varit? Min har varit rätt grym faktiskt. Började dagen med prov, vilket gick helt ok, sen så hade hela skolan påskavslutning . Var massa framträdanden av olika klasser i skolan, rätt mysigt var det. Efter vart det lunch, men skippade den och gick istället till Järna för glass. Gottigotti! Är så jäklans skönt att äntligen ha lov, har pluggat lite för mycket dom senaste dagarna. Nu känns det verkligen att det börjar gå mot varmare tider, bara att man kan äta glass är ju ett stort plus, men blir så lycklig av solen. Kärlek! Klockan 2 mötte jag och Linnea upp Liva och så tog vi tåget in till Södertälje. Kollade lite grejer och skämde ut oss som vanligt. Träffade min fina Odelia och lunchade på Mcdonalds innan mamma kom och hämtade mig också, så har vart en härlig dag fylld med massa vänner, mat och kärlek. Bästa starten på lovet, lätt!
 
Tänkte passa på och lägga in en bortförklaring för den extremt tråkiga och dåliga uppdateringen denna vecka, har haft massa strul med min dator så har bara kunnat mobilblogga. Oftast när jag har bråttom också, så inläggen har varit lite halvslarviga och bilderna i dålig kvalitet. Men nu är datorn tillbaka - så vi kör igång igen! Vad säger ni? Peeeace bros
 
mamut "klär upp" sig till påskkärring. tja, nån måste ju ta det jobbet också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0