Bra start på dagen

Godmorgon buddies, har ni sovit gott? Har som vanligt sovit som en prinsessa , haha. Startade dagen med ett stort glas nypressad apelsinjuice och fint folk i min närvaro. Bättre än så kan det inte bli:) Sen när Nandi åkte så planerade jag och farmor lite om vad vi ska hitta på ikväll, det lutar åt cosmonova om dom har öppet, men vi får la se. Har faktiskt aldrig varit på cosmonova, så det ska bli sjukt spännande, är lite av en nörd när det gäller naturfilmer, haha.. Iallafall, slutar som vanligt fyra idag, så får se vad jag hittar på efter, farmor ska jobba tills klockan sex och jag HATAR att vara ensam, får nästan panik så kanske raggar upp nån som kan hänga med mig några timmar, hoho. Hur som helst, hoppas ni får en trevlig förmiddag och kom ihåg att fokusera på skolan (medans jag får jobba med mode och prova massa snygga kläder, hihih) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0