SISTA SKOLDAGEN, DAMN

Sitter nu i min säng efter min sista skoldag och tänker igenom mitt skolår.
Det har varit ett helt amaaaazing år och jag har inte bara utvecklats kunskapsmässigt,
utan är en helt annan person nu om man jämför med den jag var när skolåret började.
Har fått tillbringa det mesta av året på Mariaskolan, och den sista delen av vårterminen
på Örjanskolan. Har lärt känna massa nya vänner och fått en hel del oförglömliga minnen.
Är kort sagt grymt nöjd med detta skolår och ser fram emot 8:an efter ett långt och varmt sommarlov.
Om en stund ska jag dra till Filippa och ha tjejkväll, sen så ska vi möta upp tjejerna på morgonen
och göra oss iordning inför avslutningen. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan packa ihop
allt som behövs till morgondagen. Ha en fin kväll allesammans, godkväll
 
Gammal bild från i vintras, några få minuter efter vi fått jullov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0