SLEEPING IS NICE. YOU FORGET ABOUT EVERYTHING FOR A LITTLE WHILE.

Godkväll fina ni. 
Ville bara säga godnatt innan jag lägger mig till sängs, ska upp tidigt imorgon och städa rum (oherreminskapare-katastrof) och jogga, eller det är tanken iallafall, och det är ju den som räknas? 
Nej men min käre vän kommer hit runt 3-tiden, så vill fixa till innan hon kommer. Så ska dyka ner bland kuddarna och somna framför ett avsnitt gossip girl. Standard typ haha. Fast vet inte hur det kommer gå, min mammas kompisar kom precis hit och dom har skithög musik i rummet brevid och headbangar som satan. Inte fattat att dom blivit för gamla för den än antar jag. Fast träningsvärken kommer väl ikapp. Iallafall ger det ett försök, bloggar med imorgon om jag hinner också. Sov så gott. xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0