FÖRLÅTFÖRLÅT

Förlååååååååt för den dåliga uppdateringen. Har haft fullt upp. Sitter hos min farmor nu och har precis stigit upp´.
Blev lite sent igår eftersom farmor hade födelsedags kalas, så hela släkten kom och firade. Supertrevligt!
Vi sjöng och spelade, dansade och åt massa gott. Har världens trevligaste släkt så det är alltid kul.
Jag blev kvar här helt enkelt, det var för trevligt för att åka hem. Sen så ska jag ju ändå åka idag från Stockholm
så det vart lika bra o sova över. Vet inte om jag skrivit vart jag ska? Hur som helst, ska till Norrland med min kära
bästis (Nandini). Vi tar nattåget ikväll och så kommer vi fram imorgon bitti. Ska bli såsåså kul! Men mer om det
senare, måste gå och göra mig iordning nu, jag och farmor ska gå ner till isbanan och åka en stund sen. Mys!
Bloggar mer senare, lovar. Ha en trevlig förmiddag, puss
 
(Lägger upp bilder från gårdagen senare, hinner inte alla över nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0