BRA BLOGGARE OSV

Hello friendos.
Vill börja med att be om ursäkt för den kanondåliga uppdateringen, har verkligen varit fullt upp.
Efter Nova kom i helgen så hade jag verkligen inte tid, ville iallafall inte sitta och blogga när jag hade henne här,
vi ses så sällan så ah ni förstår. Sen så efter hon åkt behövde jag städa osvosv, så ja - hade inte tid.
Vaknade imorse med en helt sjuk huvudvärk, så det blev ingen skola heller. Sen runt tio-elva försvann den,
men då vart det strul med bussar - så jag fick stanna hemma. Sen fram tills nu har jag mestadels tränat, pluggat lite också, typ en halvtimme. Så sjukt skönt att träna, haft på massa grym musik och kört allt ifrån styrka
till zumba, hahaha. Så har min morgon/förmiddag varit iallafall, hoppas ni haft det bra också.
Vi hörs senare, ni är bäst. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0