BADLEKARNA

Tjenixen fjantar, kom precis in till lillstugan, har varit inne och kvällsfikat med nandini, mormor och hennes snygga
man Åke. Trevlish. För ungefär tre timmar sen kom vi hem från våran badhusvisit, det var sjukt jäkla mysigt, 
fast dom hade bara en pool och lite rushelkanor, men det funkade ändå. Iallafall så hade vi det toppen,
sen efter vi kom hem har jag och ninus bara spelat massa kort. Jag vann hela tiden, bara så ni vet.
Ska dra ut på en nattpromenix nu, men vi hörs mer later aligator. Puss o hej
 
Jag och den majestätiska Åke
min facebook-aktiva mormor
(mimmi och elias är mina kusiner, om ni undra)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: miranda

åh jag vill också!

2013-03-01 @ 14:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0