- A

Gokväll lovers, haft en bra dag? Har varit sådär faktiskt..
Pluggade massor i skolan, sen efter lunch så skulle vi ha träslöjd, och våran lärare är helt hjärndöd verkligen.
Sen så är han sjukt peddo också, sitter och snackar om orgasmer osvosv. HAHA. Jävla snusk. Iallafall, efter det så drog jag med mig en kompis från klassen hem. Så nu sitter vi och kollar på pll och äter mat. Gos!
Förresten, kände ni vädret idag? Helt underbart!  Eller så är det bara jag som
försöker skynda på våren, kanske. Är så jäkla trött på vintern just nu alltså, spyr på den. Vart helt överlycklig när jag märkte att jag kunde ha på min skinnjacka, hatar att ha på mig massa kläder, dom är bara onödiga.
Iallafall, hoppas ni får en fortsatt trevlig eftermiddag så hörs vi senare. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0