TODAY IS A GOOD DAY, AND I´M GONNA MAKE THE MOST OF IT!

JAJAJAJAJA NI FATTAR INTE HUR GLAD JAG ÄR. GISSA VEM SOM SKA PÅ KOLLO?
JO JAAAAAAAAAG! Hade redan blivit antagen, men man skulle ansöka en gång till, och nu är det
100% klart, jag är inne! Är så förbannat grymt lycklig. Mitt i allt detta så bestämde jag och min 
kära mamma oss för att hon skulle taga mig, hahaha. Så sitter och skissar på fina fottatueringar,
vill ha en liten och inte så värst synlig. Och ja, min mamma är tatuerare, har lätt världens coolaste
morsa. Tycker jag iallafall. Så nu ska vi sätta på mysig musik, göra en kopp te och göra min första
tatuering. Är grymt orolig om det ska göra ont dock, men man kan ju aldrig veta om man inte gör det.
Hoppas ni alla är friska och glada, det är det viktigaste. Puss&KramHelaDan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0