min bästa vän, våren

Ursäkta för dålig bloggning, glömde helt ärligt bort bloggen. Har bara varit sådär vår
lycklig de senaste dagarna. Varit med massa fina vänner och njutit av solen till 100!
Nu är våren häääääär! Iallafall, var med Tobias och Gabriel efter skolan tills jag tog bussen hemåt,
där väntade en glad syster och lillebror på mig. Finaste syskonen har jag minnsan. Snart ska jag
hoppa in i duschen och senare blir det nog en film eller något sånt. Bara en mysig hemmakväll,
det är nog precis vad jag behöver. Har planer för hela helgen och en stor del av den kommande
veckan, så passar på och tar det lugnt nu. Hur mår ni förresten? Hoppas allt är på topp.
Kram på er!
källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0