GODMORGON

Godmorgon kära ni, har ni sovit gott? Själv har jag sovit som en prinsessa! Nej faktiskt,
har inte alls sovit bra. Hostat massa, haft svinont i magen, huvudvärk och all dendär
 förkylningsskiten. Så är på ganska dåligt humör. Vill verkligen till skolan idag,
 men kan knappt prata så det får la vänta. Förhoppningsvisblir jag bättre
tills imorgon så kan jag gå då. Har massa grejer nu i slutet av veckan som jag MÅSTE
vara frisk inför, så den här förkylningen får lov att försvinna. Har ni några tips på hur man kurerar
sånt här snabbt? Skulle vara supersnällt om ni kommeterade.Iallafall, ska lägga mig 
och försöka sova nu, annarsblir det ett avsnitt Game of Thrones.
Ha en superduper fin förmiddag babes, så hörs vi laterrrrrrrr. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0